Alergija na polen – neizostavni “pratilac” proleća

Alergija na polen je neizostavni “pratilac” proleća i većini ljudi pravi izvesne zdravstvene probleme. Polen je zapravo fini prah koji drveću, cveću, travi i korovu služi za oprašivanje. Međutim, mnogi ljudi imaju negativan imunološki odgovor na njega. Imuni sistem ima ulogu da nas brani od virusa i bakterija. Kod ljudi koji imaju alergiju na polen, Read More

Parkinsonova bolest – Simptomi, uzroci nastanka i lečenje

Parkinsonova bolest narušava sistem u mozgu koji je odgovoran za pokrete.  Značajno utiče na nervni sistem a simptomi se iz godine u godinu pogoršavaju. Poremećaji kretanja obuhvataju cerebralnu paralizu, ataksiju i Touretov sindrom. Događaju se kada promene u nervnom sistemu utiču na sposobnost osobe da se kreće. U daljem tekstu lekarska ordinacija u Beogradu Dr Read More

Posledice Covida 19 na organe u telu

Posledice Covida 19 mogu biti velike jer i posle preležane bolesti virus može uticati negativno na pluća, srce i mozak i ostaviti dugoročne posledice po zdravlje. Posledice Covida 19 – Kako teče oporavak? Većina ljudi koji imaju Covid 19 oporave se posle nekoliko nedelja. Međutim, neki koji su imali čak i blaži oblik virusa, mogu Read More

Hlamidija – Simptomi i lečenje

Hlamidija je polna bolest. U ovu grupu spadaju i infekcije oka, disajnih puteva, pluća i urogenitalnog trakta, a uzrokoju ih neke od bakterijskih tipova hlamidije. U pitanju je široko rasprostranjeno oboljenje. Procenjuje se da je u svetu hlamidijom inficirano oko 700 miliona ljudi, pri čemu se godišnje registruje približno 50 miliona novih slučajeva. Nažalost, hlamidija Read More