Hrkanje kod dece

Hrkanje kod dece nije retka pojava. San bebe se sastoji od nekoliko ciklusa. Počev od brzog, dubokog disanja, pa do sporijeg i plićeg – tokom meseci ono postoje “zrelije”, pa su povremeni uzdasi, coktanje, pa i hrkanje normalna pojava. Procenjuje se da više od polovine mališana do 4. godine povremeno hrče. Ono obično traje nekoliko Read More

Lekarski pregledi nakon preležanog korona virusa

Lekarski pregledi nakon preležanog korona virusa važan su skrining zdravlja. COVID-19, kako je novootkrivena bolest nazvana, predstavlja oboljenje koje pripada velikoj grupi virusa sa širokim spektrom delovanja. Da je reč o ozbiljnoj bolesti potvrđuje i činjenica da skoro godinu dana njegovo dejstvo ne slabi. Naprotiv! Širom sveta vlada novi talas, koji donosi nove registrovane pacijente. Read More

Privatna kovid ambulanta

Privatna kovid ambulanta u okviru lekarske ordinacije Dr Nestorov će vam pružiti neophodnu dijagnostiku, kao i lekarsku pomoć ukoliko sumnjate ili ispoljavate simptome korona virusa. Počev od kuge i španskog gripa, pa do ebole i zike – čovečanstvo se tokom istorije više puta suočavalo sa pandemijama. Međutim, najnovija koju je izazvao korona virus pokazuje neverovatnu Read More

Tromb – Kako da simptome prepoznate na vreme

Tromb predstavlja ugrušak koji se nastao u krvnim sudovima i srcu, a posledica je zgrušavanja ili koagulacije. Formiranje krvnih ugrušaka je normalna pojava u telu čoveka, zapravo ovaj proces ima važnu ulogu u očuvanju zdravlja. Zahvaljujući njima sprečen je gubitak velike količine krvi nakon povrede ili hirurškog zahvata. Takođe, oni zaustavljaju prodor bakterija kroz ranu, Read More

Autoimune bolesti

Autoimune bolesti predstavljaju poremećaje koji nastaju kao posledica gubitka imunološke tolerancije organizma na sopstvene antigene. To znači da imuni sistem, koji brani organizam od štetnih spoljašnjih uticaja, počinje pogrešno da posmatra delove tela kao strana. Zbog toga luči antitela koja napadaju zdrave ćelije. Tačan razlog nastanka autoimunih bolesti nije utvrđen. Značajnu ulogu u njihovom razvoju Read More